Koji su troškovi u pitanju da bi se dolazni i odlazni pozivi pozivnog centra pratili?

Cijena softvera za analitiku kontaktnog centra varira ovisno o značajkama, funkcionalnosti i broju korisnika koji su vam potrebni. Varira u odnosu na to na koji se način dolazni i odlazni pozivi prate i kasnije analiziraju.

Evo nekoliko primjera cijena za različite analitičke softvere kontaktnih centara:

  • Zendesk Talk nudi četiri plana: Lite (besplatno), Team (49 USD po korisniku mjesečno), Professional (89 USD po korisniku mjesečno) i Enterprise (150 USD po korisniku mjesečno). Viši planovi uključuju više značajki kao što su napredna analitika, nadzorne ploče u stvarnom vremenu, praćenje poziva kad su dolazni i odlazni pozivi u pitanju i povratni poziv iz reda.
  • RingCentral Contact Center nudi tri plana: Osnovni (150 USD po korisniku mjesečno plus naknada za postavljanje), Napredni (170 USD po korisniku mjesečno plus naknada za postavljanje) i Ultimate (prilagođene cijene). Viši planovi uključuju više značajki kao što su višekanalno usmjeravanje, napredni IVR, upravljanje radnom snagom i upravljanje kvalitetom.
  • Freshdesk Contact Center nudi pet planova: Sprout (besplatno), Blossom (15 USD po korisniku mjesečno, plaća se godišnje), Garden (29 USD po korisniku mjesečno, plaća se godišnje), Estate (45 USD po korisniku mjesečno, plaća se godišnje) i Forest (69 USD po korisniku mjesečno, plaća se godišnje). Viši planovi uključuju više značajki kao što su napredna metrika poziva, snimaju se dolazni i odlazni pozivi, pristup pozivima, transkripcija govorne pošte i višekanalno usmjeravanje.

Softver za analitiku pozivnog centra može pružiti mnoge prednosti za vaše poslovanje, a poboljšanje korisničkog iskustva je svakako jedna od značajki koja se može poboljšati kroz softver jer se dolazni i odlazni pozivi prate i na temelju iskustva manjkavosti poboljšava buduća usluga.

Koji su troškovi u pitanju da bi se dolazni i odlazni pozivi pozivnog centra pratili?

Možete koristiti analitiku da vidite koliko su vaši klijenti zadovoljni uslugom koju pružate putem svog kontakt centra. Omogućuje vam da identificirate područja poboljšanja u izvedbi agenta, angažmanu zaposlenika, zapošljavanju te radnim tokovima i procesima. Također možete koristiti analitiku da personalizirate svoje interakcije s klijentima na temelju njihovih preferencija, ponašanja i povratnih informacija kako bi dolazni i odlazni pozivi pozivnog centra bili što bolji.